HELL and his life.....

YESAYA26:9: "Jiwaku merindukan Engkau pada waktu malam, aku mencari Engkau dengan segenap hati, apabila Engkau menghakimi bumi kelak, penduduknya akan mengetahui makna keadilan"

Saturday, August 28, 2010

KiSAh hell dan sk Abun Matu.......-ep 2-

hi..this is last episod  untuk kehidupan hel dan sk abun matu bersama2 kawan yang gila2...hahahaha
erm...peristiwa yang saya ingat sekarang(time taip post ni) adalah peristiwa pokok blok kamiorg dulu....hehe..biasanya pokok tu yang jadi mangsa kamu time habis rehat...bukan pokok la...ia dahan yanh menghalang perjalanan kami pulang dari kantin ke kelas...tiap2 hari kami lalu dahan tu yang jalan di depan akan tarik dahan tu....so bila dia lepaskan..yang belakang2 tu kena la "tamparan" dahan tu...hheheheahahah...so pada suatu hari tu..tak pasti actual tarikh nya...macam biasala main tarik2 dahan...haha..accidently dahan tu patah..dah patah meka member2 aku ni pun biarkan jer la benda tu sana...i mean dahan tu...tak pasti pula mana la Guru Besar mekorg ni dapat report ttg dahan tu...hinggakan sem n bit(tak silap) di panggil GB...haha...ingatkan apa...check2 balik merah muka member..heheh...paham2 la..sorry...tapi semua tu kenangan kita...:-)
erm.....hehehe...fikir lok kenangan gik kat abun matu....
selain tu..ada la juga kenangan main kat padang kdc jam 2 petang...heheh..adui...dah jam 2 petang...selamber jak main...hhehe...and teringat pula peristiwa mereka robert n the geng buat rakit...heheh..saya tak join la masa tu..tak tahu pergi mana...dengar2 cerita mereka best...hehe...saya pun tak join masa diaorg main meriam buluh..hahah...ado...rugi tak join...walaupun kami berlainan kelas...(tahun 6-year2000)...kami tetap main hantu duduk 3 kelas sekali gus..haha...pas habis rehat tak dibenarkan main...main time rehat and time kelas petang jer..hehe.....sampai berbulan2 baru habis main...uhuuhu....hinggakan kita sendiri pun tak tahu siapa yang jadi hantu...hihih
k la...rasanya ada yang saya lupa..kalau saya ingat..i will write all of it dalam eps 3..kawan2 yang masih ingat lagi ttg cerita kita dulu2...post la...and we will share it together,,,,laugh and cry...:-) JBU all

No comments:

Post a Comment