HELL and his life.....

YESAYA26:9: "Jiwaku merindukan Engkau pada waktu malam, aku mencari Engkau dengan segenap hati, apabila Engkau menghakimi bumi kelak, penduduknya akan mengetahui makna keadilan"

Wednesday, February 22, 2012

KKSBE/FACEBOOK--dan TAMAT PENGAJIAN

hi all....
skang 20.46pm(22.02.2012)....egai blum makan lagi..takde selera plak...
banyak yang berada dalam minda ni..hehe..bak kata astro(macam-macam ada)...
Yesterday (21hb) egai da off mode admin dalam page KkSBE(Kisah-Kisah Seram by Egai)...mesti tertanya-tanya reason kan?...so egai statekan reason nya..
1)Susah egai nak online...
2)Dun wuri...KKSBE akan menjadi page seram yang paling best walaupun tanpa dihandle oleh "egai" sendiri..
3)Ada admin-admin yang egai percaya yang mampu gempakkan  .KKSBE ...(believe me!)..ehhe
4)Egai ada tanggungjawab lain yang perlu dilaksanakan..
Pesanan egai buat admin dan likers  .KKSBE ....dulu,masa first day egai "lahirkan" KKSBE  fan page...egai bertungkus lumus mengumpul semua data yang egai dapat dari internet,pengalaman sendiri,dan pengalaman kengkawan yang lain. Macam biasala..first2 memang sakit sebab belum gempak lagi...hanya berbelas likers jer masa tu...dalam seminggu page tu wujud..cuma ada 20 lebih likers jer..hehe..but egai tetap update...and tak sangka...cuma  10bulan...egai dapat TAMBAT 4k likers...so diharap masa yang mendatang...berjuta-juta likers akan berkongsi kisah seram,info, dan pengalaman seram kat  .KKSBE ...


FACEBOOK?....hehe..nak inform yang egai deactivated fb buat seketika...sbb egai nak rehatkan diri jap...maybe dalam berapa minggu ni..hehe..so buat kegkawan tu..korang ada number phone gua..so..text@hallo2 la gua....


lastly... Egai nak ucap CONGRATS kepada semua kengkawan egai dan egai sendiri yang dah officially tamat pengajian(degree) hari ni...yeay!..JUMPA KALIAN MASA KONVO NANTI!

No comments:

Post a Comment